COVID-19

Hieronder vind je de regels zoals ze gehanteerd zullen worden door TTV Stabelino: (versie 1 - okt. 2020)

1. Respecteer STEEDS de geldende nationale en regionale COVID-regels:

afstand houden; handen wassen; mondmasker dragen op drukke plaatsen; …

2. In de cafetaria respecteer je de geldende horeca-regels

EXTRA COVID-maatregelen Tafeltennis

1. Er is bij elke speelavond een CoronaSafeVerantwoordelijke aanwezig, die zal toezien op het correct toepassen van de regels, evenals het voorzien van ontsmettingsgel-en doekjes.

2. Ontsmet steeds je handen :

a. Bij binnenkomen en verlaten van de sporthal

b. Voor en na elke wedstrijd

3. Draag altijd je mondmasker, behalve als je aan het spelen bent. Je draagt dus je mondmasker tot aan/vanaf de speeltafel.

4. Vermijd zoveel mogelijk de gang en het kruisen van andere mensen.

5. Enkel spelers worden toegelaten in de sporthal.

6. Alle gebruikt materiaal wordt vóór en na elke speelavond ontsmet.

7. Het gebruik van scheidsrechter, teltafel en telbord wordt toegestaan. Deze scheidsrechter dient steeds de handen te ontsmetten voor en na elke wedstrijd. Bij de start van iedere telbeurt (tijdens de opwarming van de spelers), zal de scheidsrechter het telbord ontsmetten. De scheidsrechter draagt ook steeds een mondmasker.

8. Dubbelspel is niet toegestaan!

9. Alle fysiek contact (dus ook high-fives, elleboogjes, …) is niet toegestaan

10. Er kan geen gebruik gemaakt worden van de omkleed-en doucheruimtes. Leg je kledij enkel op de eigen sportzak – niet op de stoelen! Ook zweet-en/of handdoeken mogen enkel in/op de eigen sportzak geplaatst worden. Neem dus je sportzak mee tot aan de speeltafel.