Clubinfo

Wij zijn een tafeltennisclub met een vaste speel-gelegenheid  op  dinsdagmiddag (14u-16u) en op donderdag avond (20u-22u30)   in sportcentrum 't Brieleke in Wommelgem (zie ook Locatie). Naargelang de beschikbaarheid beschikken we over 3 tot 8 tafels - er is ook douchegelegenheid en een gezellige bar! Vergeet zeker geen  propere indoor-schoenen mee te brengen.

Onder onze leden tellen wij zowel stevige competitiespelers als bescheiden amusementspelers.
Het merendeel van onze leden neemt deel aan het KAVVV-competitiecircuit, dat alle spelniveau's in aanbod heeft.
In onze club is er  vrije speelgelegenheid en  wederkerende competitie-avonden. Er is momenteel  géén aanbod van geleide training.

Je kan steeds vrijblijvend komen kennismaken en een balletje slaan tijdens één van onze speel-gelegenheden (check onze agenda!) alvorens aan te sluiten.
Zo zijn er voor dit seizoen alvast 5 nieuwe leden aangesloten!

Lidgeld  ALL-IN:

Terugkerende jaarlijkse evenementen: